Thursday, October 30, 2008

Dapatkan Majalah As-Sunnah



Book Name:
Majalah as-Sunnah Edisi Bundle (Hard Cover)


Mengumpul pelbagai artikel dan tulisan dari kalangan ustaz-ustaz dari indonesia yang bermanhaj salaf (ahlus Sunnah) dan turut mengetengahkan tulisan-tulisan ulama timur tengah.

Publisher:
Yayasan Lajnah Istiqomah Surakarta


Price:
RM64 (Edisi Bundle, setiap bundle mengandungi 6 set majalah edisi terdahulu)

Description:

Pada asalnya, ia merupakan salah satu bentuk majalah bulanan. Diterbitkan dan diedarkan setiap bulan dengan artikel-artikel/tulisan-tulisan (pengisian) ilmiyah yang pelbagai bersumberkan manhaj ahlus sunnah wa l-Jama'ah. Setiap isu dan pengisian ditulis oleh Author dari kalangan ustaz dari Indonesia dan para ulama dari timur tengah (terjemahan Indonesia). Setiap perbahasan adalah cukup ilmiyah berdasarkan rujukan serta kajian para ulama salafus soleh atas rujukan al-Qur’an dan as-Sunnah.

Kini majalah bulanan ini telah mula diterbitkan semula dalam bentuk bundle bagi edisi-edisi terdahulu. Sekaligus, ia memberi peluang kepada mereka yang tertinggal edisi-edisi majalah ini pada masa yang telah lalu untuk mendapatkannya semula. Bagi setiap edisi bundle yang diterbitkan, ia mengandungi 6 set majalah. Ia di-bundlekan dalam bentuk hard-cover.

Pages:
Edisi bulanan biasa mengandungi 70 pages setiap isu. Maka, darabkan dengan 6 majalah.

Weight:
1.3kg (bagi setiap bundle)

More Information/payment:
Saudara Nawawi, h/p. No.: 012-6887715 atau 013-3701152 atau email:
dimensi83@hotmail.com untuk urusan tempahan atau pembelian.


Payment:
Bank in bayaran (termasuk kos penghantaran) ke account CIMB no. 0114-0018104-52-8, & sms/email kan nama & alamat penuh anda untuk penghantaran.

No comments: